Any music can't save the world,
影片是Kragdrim的。
啊啊,應該很容易看的出來,穿插了駭客的動畫,不過我很好奇那幾個在動畫裡演唱的人物是哪個動畫的…有人知道嗎?

lyric :
Who are they anyway
With their sticks and stones
Don't they know that we know?
There's a chill within their bones
They blame and they name
Make us feel so cold inside
But they cannot take us there cause we will fight 

I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy 

Chorus:
Who wants a love without anger and rage?
I do
Who wants a world where a kid can be safe?
I do
Who wants to pray for the end of the pain
For the calm at the end of the day
Where there's not always more of the same
I do 

Wanna breathe
Wanna move
Wanna move and not ever feel afraid
Wanna live in a place
Where the truth still finds a way
To rise and advise
And when everything is lies you break
Cause there's nowhere you can run and still feel safe 

I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy
I think the world's gone crazy 

(Chorus) 

I won't be a part of something so obscene
I think I'm falling
but I won't be falling 

(Repeat chorus) 


(很不美麗的中文翻譯)
抒情詩:
無論他們是誰
他們用棍子和石頭
他們是否並不知道我們知道?
有寒意在他們的骨子裡
他們責備,並且命名
如此使我們的感受內心的寒冷
但他們不能採取什麼導致我們戰鬥

我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂

合唱:
誰想要愛而不需要憤怒與忿怒?

誰想要一個孩子可以安全的世界?

誰想為痛苦的尾端祈禱
為平靜的一天結束時
那裡總沒有更多的相同


想要呼吸
想要移動
想要移動而不感到害怕
想要住在一個地方
真相發現的方式仍然只有一個
提升與建議
當你打破一切謊言時
沒有是你能逃跑並仍感到安全的地方

我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂
我想這世界已經變的瘋狂

(合唱)

我不認為這是很淫穢的事的一部分
我認為我正跌倒中
但是我將不再跌倒

(重覆合唱)

關於此首歌的詳細資料來自於A M V - Video Information
http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=64605
影音來自YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=_8Cn7FWqSO4

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elinor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()