The Corrs(可兒家族) - Summer Sunshine(夏日艷陽)
這首歌收錄在他們2004年的專輯『Borrowed Heaven』"快樂天堂"裡。應該都有聽過,那時候幾乎每個人多少都有聽過,也許會有點印象。

合聲,一個人的話少了什麼但是這些人這些聲音這些樂器組合在一起形成的音樂,真美。

Everyone's changing, I stay the same
每人都在改變 但我始終不變
I'm... a solo cello outside a chor-us
我是 一個脫離樂章獨自演奏的大提琴
I've got a secret,
我心中有秘密
It's time for me to tell it you've been keeping me warm
現在是說出來的最佳時刻 你讓我的內心充滿溫暖

Just sweet beginnings and bitter en-dings
經歷甜蜜的開始 痛苦的結束
In coffee city, we borrowed hea-ven
在這悠哉充滿咖啡香城市 我們享受置身天堂的快樂
Don't give it back,
不要結束這一切
 I've never felt so wanted
我從來沒有像現在那麼渴望
Are you taking me home?
你現在要帶我回家麼

You tell me you have to go...
你說你現在要走了

In the heat of summer sunshine
在這個夏日豔陽下
I miss you like nobody else
我想念你 沒有人比我更想你
In the heat of summer sunshine
在這個夏日豔陽下
I'll kiss you, and nobody needs to know
我會親吻你 不需理會任何人

Now that you've left me, there's no retur-ning
你曾經愛過我 這是無法改變的事實
I keep comparing, you're always win-ning
我一直在和你內心交戰 但每次都是你贏
I try to be strong but you'll never be more wanted
我試著詳裝堅強 但你卻不再前進
Will you make me a home?
你願意和我共組一個家嗎

Don't tell me you have to go...
別說你現在就要走了

In the heat of summer sunshine
在這夏日豔陽下
I miss you like nobody else
我會想念你 沒有人比我更想你
In the heat of summer sunshine
在這個夏日豔陽下
I'll kiss you, and nobody needs to know
我會親吻你 不需理會任何人

To sweet beginnings and bitter en-dings
經歷甜蜜的開始 痛苦的結束
In coffee city, we borrowed hea-ven
在這悠哉充滿咖啡香城市 我們享受置身天堂的快樂
Don't give it back
不要結束這一切
Winter is coming and I need to stay warm
寒冬即將來臨 我需要你讓我持續溫暖

The heat.....
熱.....

In the heat of summer sunshine
在這夏日豔陽下
I miss you like nobody else
我會想念你 沒有人比我更想你
In the heat of summer sunshine
在這個夏日豔陽下
I'll kiss you, and nobody knows
我會親吻你 沒有人會知道

In the heat of summer sunshine
在這夏日豔陽下
I miss you like nobody else
我會想念你 沒有人比我更想你
In the heat of summer sunshine
在這個夏日豔陽下
I'll kiss you, and nobody needs to know
我會親吻你 不需理會任何人

Sunshine...
豔陽 ...


歌詞來自Yahoo奇摩知識+&我的編排..
影音轉自YouTube

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elinor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()