Lee Baxter 1972年7月16日出生於荷蘭的阿姆斯特丹,曾是已解散的 Caught In The Act 的成員之一。這首歌是他單飛的第一首單曲,也是唯一一首單曲。
說真的,這首歌竟然在台灣沒什麼人介紹,簡直不可思議!
強烈推薦,請千萬別錯過他的好聲音。(什麼叫做情歌,這才叫情歌啊!!)
這首歌非常耐聽,請大家仔細欣賞。

I am a knight and you are my armour
我是騎士 你就是我的盔甲
protecting me from those that try to hurt me
保護我遠離傷害
With your presence around me I feel bold and gallant
有你在場 我熱血沸騰 豪氣滿天
Able to conquer anything that tries to stop me
我能戰勝一切阻止我的東西
You are my love my angel you are you are
你是我的愛我的天使
I am a bird and you are my wings
我是鳥兒 你就是我的翅膀
Soft and gentle and yet able to lift me to heights of great exctasy
你的柔軟能讓我到達無人達到的高度
Carrying me across oceans to lands of paradise
你能帶著我跨越天堂的海洋和陸地
And keeping me warm and cosy when I sleep at night
你能讓我在夜晚的睡眠裡溫暖舒適
You are my love my angel you are you are
你是我的愛我的天使
I am a flower and you are my water
我是花兒你就是水
Sweet and cool filling me full of energy
你的甜蜜和清涼能讓我充滿力量
So that I can shine with happiness
有了你,我閃著幸福的光亮
For I fear without you I should surely die
沒有你 我充滿恐懼 必死無疑
You are my love my angel you are you are
你是我的愛我的天使
You are this poem and I am your pen
你是這首詩 我就是那支筆
Enabling me to write down all my thoughts and feelings
你能讓我寫出我所有的想法和感覺
You are the one that can make me laugh and cry
你是那個人 能讓我笑也能讓我哭
You are all these things and so much more
你是所有的一切 你比一切更多
You are my love my angel you are you are
你是我的愛 我的天使

影音來自You are-Lee baxter by 皮  Xuite影音

P.s 現在無名不能好好的插入音樂,簡直讓我嚴重鄙視之。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elinor 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()