Rain Man-Back The Summer
其實本來是沒想貼的,但是翻都翻了…


 

Don't you think it's perfect and the feeling's worth it
妳難道不覺得這是完美且值得的
When we're getting down down down down down,
當我們消沉時
Everything you've searched for is right here on the dance floor
妳所尋找的一切都在這舞池中
And you want it now now now now now.
而妳現在就想要
Don't know what you're there for
不知妳是為何在那
Bring it over here in the middle of the crowd inside my sound
把它在人群和音樂裡釋放出來吧
Seeing through your eyelids
透過妳的雙眼
I know that you like it when the music gets loud
當音樂漸漸變大時我知道妳會喜歡的
And I never,
而我從未
I never want another
從未喜歡過他人
Come back,
回來吧
come back to me, my lover
回到我身邊,我的愛
I never,
我從來
I never want another
從來就不想要另一個人
Bring back,
帶回
bring back, bring back the summer
帶回,帶回那個夏天
Bring back, back the summer
帶回,帶回那個夏天

Baby, we can get hot,
寶貝,我們可以繼續升溫
maybe it's a long shot
也許會花很多時間
We should throw it back right now now now
我們現在就該立刻回去
And in a little while I see you start to smile
當我看見妳笑容的瞬間
And here you thought you forgot that you knew how
在此忘記了該怎麼做
Baby, I can't help it
寶貝,我情不自禁
Nobody else can
沒有人可以像妳一樣
burn me up like you've got me up in flames
讓我渾身發燙彷彿陷入了火焰之中
From our very first kiss to our very last wish
從我們的第一個吻到我們最後的遺願
You'll be running through my veins
妳將在我血液中持續流動
And I never,
而我從來
I never want another
從來就不想要另一個人
Come back,
回來吧
come back to me, my lover
回到我身邊,我的愛
Take a chance,
抓住機會
and touch the stars
直到觸及星空
Start to dance
開始跳吧
to the beat of your heart
直到你的心激盪
Take a chance,
抓住機會
you've come this far
妳已經走到這一步
Lift up your hands,
舉起妳的手
and touch the stars
去觸摸星辰吧
Touch the stars
觸摸星辰吧
And touch the stars
去觸摸星辰

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    不專業翻譯
    全站熱搜

    Elinor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()