混曲
Counting Stars x Apologize x Good Life x Secrets x If I Lose Myself


Lately , I've been, I've been losing sleep
最近 , 我總是失眠
Dreaming about the things that we could be
想著我們可以做的事情
I'm holding on your rope , got me ten feet off the ground
我緊握著你垂落的希望之繩 , 雙腳離地懸在半空
But baby , I've been , I've been praying hard
但是寶貝 , 我一直在努力祈禱
said , no more counting dollars
為了我們能不再為錢苦惱
We'll be counting stars
讓我們來數星星吧
And I'm hearing what you say , but I just can't make a sound
我仔細聆聽你的字語 , 但我無法說些什麼
Tell me what you want to hear
告訴我妳想聽甚麼
Something that were like those years
在過去美好的歲月裡
Sick of all the act insencere
那些無法說出的痛
So I'm gonna give all my secrets away
所以我要說出我全部的秘密
And everyday I see the news , All the problems we could solve
每天我看到新訊息 , 我們解決這所有的問題
And when a situation rises , Just write it into an album
有什麼事情發生時 , 將它們記錄在冊
Send Straight to gold
當送給你我所珍藏的寶物
I'm gonna give all my secrets
我要給你我所有的秘密
But it too late
但這太遲了
If I lose myself tonight
如果我在今晚迷失了自己
I can feel again
我能再次感受到
It too late
這太遲了
If I lose myself tonight
如果我在今晚迷失了自己
I can feel again
我能再次感受到
Take that money , watch it burn
Sink in the river , the lessons I learnt *4
將這大把大把鈔票點燃 , 沉入河中 , 這才是我所學到的教訓
This has gotta be the good life *2
這一定會是個很棒的人生
This could really be a good life
這可以是個很棒的人生
Good life
美好的人生
Say oh , got this feeling that you can't fight
說你無法抵抗的這份感覺
This city is on fire tonight
這個城市今晚著火了
This has gotta be the good life
這一定會是個很棒的人生
A good, good life
很棒的人生
A good, good life
超棒的人生
A good, good life
一個美好的人生

 

原曲是Anthem Lights所製作的One Republic的混搭(Counting Stars x Apologize x Good Life x Secrets x If I Lose Myself)

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elinor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()